Cart 0 x

Klachten

Heeft u een klacht over een product of over onze dienstverlening? Dan raden we je aan om de klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen met hallo@time24.nl. Vermeld altijd duidelijk u klacht, met behulp van een ordernummer, track en trace etc. Kunnen wij gezamenlijk niet tot een oplossing komen? Dan is het mogelijk om je geschil aan de melden voor bemiddeling via Stichting Webwinkelkeur. Wij zijn een aangesloten partij bij deze onafhankelijke partij.


Komt u er niet uit met de webwinkel?
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar hallo@time24.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

  • Jan Kees (Den Haag) Gekocht

    15 minuten geleden

  • Jan Kees (Den Haag) Gekocht

    15 minuten geleden

  • Marieke (Arnhem) gekocht

    50 minuten geleden

De waardering van www.Time24.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 2.0/10 gebaseerd op 1 reviews.
X